VALON KAJO

 
Maanantain auringon valo tallennettu. Ihmeellistä, miten se voikaan näin paljon vaikuttaa olotilaamme. Mulla ainakin on paljosti enemmän energiaa. Kohta voi heilua vaikka tela. (olen tylsä, tiedossa valkoista valkoisen päälle) Tänään mulla kävi päiväkahviseuraa, ei muuten huomattu keittää sumppeja ollenkaan. Oli muuta tekemistä. Mallailtiin mitä mallailtiin. Sen näätte pian.
 
"Etköhän sä pakkasherra voisi hellittää jo otettaan? Mä olen tuulettanut ne patjat ja petivaatteet. Vai etkö nähnyt? Vieläkin on yksi petari ulkona, kato vaikka. Se johonk pikkuveikka teki ihanan lämpimän lammikon pakkaspäivän lämmikkeeksi." 
 
Kiitos. Niinpä. Viikko kuitenkin alkakoon suotuisasti.  Sullakin!
 
Ride

4 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Kyllä valo vaan on niin tervetullutta. Ja totta, Lokki on niin ihana!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos. Täällä tykätään lokista, muissakin väreissä :)

      Poista

Kiitos sinulle kommentista!