Tulostin please: Say yes


Meikä kun innostu niin suuresti TÄSTÄ, niin meil ollutkaan sit väriä tulostimessa. Se oli soitettava miehelle, ett tulosta pliis töissä. Katsotaan miten mun käy. Kiitos KOTILO

****
 
Aikani kuluksi räpsin keittiöstä kuvia. Voi kun mä joskus maailmassa saisin itselleni järkkärin. Tämä toive on ehkä mun toivomuslistalla seuraavat 10 vuotta! No, ainaskin aurinko paistaa ja yläkerran suuitelmat etenee!
 
oho, jäipä repsottamaan rumasti toi pesukoneen luukku



 tässä on tää mun ihana marmorinen talouspaperiteline
 
 
Ja mainitsemisen arvoinen asia on myös, että mun kasvit on elossa vielä. Toinen kukista jaksanut mua jo kuukauden. Oppi ja ikä kaikki. :)


3 kommenttia

  1. Hei,

    törmäsin blogiisi etsiessäni täydellistä harmaan säbyä meille. Mikähän sävy sulla mahtaa olla tässä keittiössä? Jos muistat vielä :)

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentista!