JUST MAGEE TUNNELMAVALO

Kävin Vepsäläisellä vähän kiertelemässä ja kaartelemassa, katselemassa meille sohvaa. Jotain aivan muuta jäi käteen kuin sohva.



Hommasin vielä valkoisen vaihtojohdon. Mielen muuttuessa saa sit kätsysti vaihtaa :)
 
Toinen jota ei vain voinut ohittaa, oli String- hyllykkö. Tän viikon on mahtava tarjous meneillään tai niin kauan kuin tavaraa riittää. Sain pitkäaikaisen haaveeni vihdoin toteutettua. Mulla on kyll ollut ton Stringin kanssa aika vaihtelevat aatokset. Mut nyt hyllykkä on meillä ja olen enemmän kuin tyytyväinen.
 
Tuleeko teille muille sellaisia eipäs- juupas aikoja noiden klassikoiden kanssa?  Vai onko niin, että vaikket tykkäiskään pitää ostaa kun toi on "se klassikko"? Minä en henk.koht. osta jos en itse tykkää, olkoon vaikka sadalla muulla ja niin klassikko ku voi olla :)
 
Liekkö odottaa  meikäläisen kasausta? Puuhaa riittää tälle iltaa, meinaan nimittäin uskaltautua tapetoimaan yksin tänään. Huiiiii.
 

6 kommenttia

  1. Jotain klassikkoja, sellaisia jotka kaikki tuntee, on mun mielestä hyvässä sisustuksessa.
    Jotain erilaista, yksilöllistä ja yllättävää
    on mun mielestä hyvässä sisutuksessa.
    Taidetta on hyvässä sisustuksessa mun mielestä.

    Työn iloa tapiseeraukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, työniloa tarvitaan!

      Jep, näinhän se menee tuon sisustuksen kanssa :)

      Poista
  2. Mulla niin, että jos tuote on jo "kaikilla", en sitä meille halua. Muutoin kyllä monista klassikoista tykkään. Ja oikeastaan minusta on parempi, jos meillä vierailevat eivät meidän desingkaluja tunnista ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla näinkin! Jos jotakin himoitsen suuresti, joka jo on kaikilla, se ei mua haittaa. Hommaan sen silti. Ei se oo itseltäni mitenkään "pois" jos naapurissa on samanlainen :) mutta tosiaan, mun kyllä täytyy kans tykätä siitä jos hommaan saman kuin naapurissa.

      Niin, ainahan se kivee olis jos ei kaikkea tunnistaisi. Ei tulis ainakaan niitä kommentteja, ett: " Ai, sulla on tuo ja tuokin" ;)hih

      Poista
  3. Meillä on samanmoinen lamppu ja hyllykin:) minkä värisenä ostit pocket hyllyn?
    Sipu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama maku, kesät talvet :) Minkäs sille mahtaa! Mä ostin hyllyn valkoisena. Kauan mietin mustaa, mut päädyin tohon kumminkin. Vielä kököttää laatikossa, olis niin monta hyvää paikkaa hyllylle! Aika näyttää minne se kuuluu.

      Poista

Kiitos sinulle kommentista!