Rustoopuori


Olen onnekas. Mä olen saanut tutustua tämän "uuden harrastukseni" (vai joko tämä on työtä?) myötä moniin uusiin ihaniin ihmisiin. Viimeksi tänään sain olla tovin täällä Seinäjoella, Rustoopuorissa ripustamassa tekemiäni tähtiä. Ne tunnit mitä siellä olin, olivat mukavia. Rustoopuorin henkilökunnan kanssa oli helppo rupatella niitä näitä. Samalla tietty kuolailin kaikkien ihanuuksien perään, puoti oli niin ihansti laitettu!!! Silmät eivät voineet välttyä näkemästä Verso Design:n, Musta 5101:n, Lapuan Kankureiden tai Wanhan Markin ihanuuksia. Tässä vain muutamia mainitakseni!
 
Päivän päätteeksi sain oivan tilaisuuden räpsiä kuvia ihanasta puodista. Kuvia selaillessa voit huomata, että huomenna Rustoopuorissa on joulunavaus. Menkää ehdottomasti te jotka vain paikalle suinkin pääsette. Mulla päivä menee, arvaatteko mitä tehden! ;) Täältä voit tsekata osoitteen aukioloajat ynnämuut tärkeät tiedot koskien Rustoopuoria.
 
 



 




 
 
 
Käykää tekin paikanpäällä. Ihailkaa, nauttikaa tunnelmasta ja ostakaa! Päästäkää vaikka sisäinen käsityökärpänen irti;D Jookos!
 
 
Riitta


 
 
 

3 kommenttia

  1. Voi miten ihanan näköinen puoti ja sun tähdet sopii sinne täydellisesti.

    VastaaPoista
  2. Ihanalta näyttää puotisi! Eksyin facebookin kautta tänne ihastelemaan! :)

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentista!