NO HÖH

Kertokaa mikä maksaa!
Täällä ruudun takana kun on vähemmän nörtti..

Mä en saa ladattua kuvia tänne blogiin. Voiko mun kuvamuisti tms. olla jo täysi vaikka kaikki kuvat oon lisäysvaiheessa pienentänyt? Mistä mä näkisin jotain lukuja ton kuvamuistin suhteen?

Antakaa pliis vinkkejä miten tästä etiäpäin, jos se tosiaan on jo täysi! Mitä te olette tehneet?

ISOOOO KIITOOOOS SULLE VASTAUKSESTA!

Nii ja

Erittäin mukavaa, hyvää ja aurinkoista uutta vuotta 2013 Blogini lukijoille ja kaikille vierailijoille!

Palaan pian jos ja KUN saan tän ylläolevan asian kondikseen!

Terkuin Ride

7 kommenttia

  1. Käy katsomassa osoitteesta: picasaweb.google.com siellä on kaikki lataamasi kuvat ja ihan sivun alhaalla lukee paljonko olet kuvatilaa käyttänyt.
    Jos kuvatilasi on loppunut voit luoda blogiisi toisen kirjoittajan, ainakin sillä tavalla saat lisää kuvatilaa.
    Itse pienennän kuvani aina ennen blogiin laittoa täällä: http://pixlr.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Nanna vastauksesta.
      Mulla lukee näin: Käytössä tällä hetkellä 922 Mt (18,02 %) 5120 Mt:n tallennustilasta. Siis voiko muka olla mahdollista???
      Onks se ihan ok toi toinen kirjoittaja vaik todellisuudessahan mä nä kirjoitan?? ;) ;) Tekeekö muutkin niin? ..kysyy tyhmä ;)

      Poista
    2. Vielä, tuli teksti: stack overflow at line. Eli täynnä?!?

      Poista
    3. Aika mielenkiintoista, vaikka tilaa pitäisi olla noin paljon. No mutta suosittelen tekemään toisen kirjoittajan, monessa blogissa olen nähnyt ns.haamukirjoittajia :)

      Poista
  2. Ride taitaa olla Bloggerissa nyt joku häikkä. Jollakin toisella blogilla oli sama homma.

    Bloggerin sivuilta 4.1.
    The photo upload icon is not appearing for some users on Internet Explorer. We're investigating the issue and will update this post as soon as we have more information.
    Tieto on täältä http://knownissues.blogspot.fi/

    Muuten itse käytän Google Chrome selainta, eikä mulla ainakaan vielä ole ollut ongelmaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sarp tiedosta, jospa tuosta löytyis selitys! Jos "kuulet" jostain lisöinfoa ni kerropas mulle!?

      Täytyypä kokeilla tota Chromea.

      Poista
  3. Luin äsken facebookin jostain ryhmästä että joku kysyi neuvoa kun ei saa ladattua kuvia enää vaikka on ennen saanut. Eli luulen että tässä on yleisesti jotain häikkää tullut vuoden vaihtuessa. Minä en ymmärrä näitten päälle senkään vertaa kuin sinä :D

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentista!