"Perhon kirkko, on kotikirkkoni" -vai miten se menikään?
Jos joku löytää samanmoisen teoksen Alavuden kirkosta, ostakaa se mulle ja postittakaa! :)
 
 
 
 
Meillä vissiin sataa? Inana sateenvarjo ja mahtavat tätin läpyskät jalassa, kyllä passaa! 
Tuoleja meillä on joka lähtöön, silti tää halajais yhtä uutta yksilöä. Täytyy jaksaa odottaa vaikka pukkia. ?
 
Meillä on täällä lepposia vieraita, ollaan relattu. Tsekattiin muuten Seinäjoen uusi kirjasto, se on erittäin onnistunut KAIKIN PUOLIN! Kuvia näätte myöhemmin.
 
Nyt relaukset jatkuu....  
 
 

5 kommenttia

  1. Ride, onko sinulla Pinterest osoitetta?
    Haluaisin pinnata kuviasi omille Pinterest boardeille. Tykkään tosi paljon sun tyylistä.
    Mun pinnauksia voi katsoa täältä http://pinterest.com/materiantaju/.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi ku mukava että tykkäät!!

      Osoite on http://pinterest.com/ridekellosaari/
      mäpäs käyn tuolla sun sivulla...!

      Poista
    2. Hyvä.
      Kävin tekemässä muutaman pinnauksen.

      Poista
    3. Käys kattoon miten mulle kävi :) pitää sit ajan kanssa käydä pinnaileen. Tykkään samanlaisesta ku säkin! :) :) (oon jokuaika sitten laittanut vasta ton pinterestin, ett aika uus juttu vielä mulle)

      Poista
    4. Varoitus, Pinterestiin jää helposti koukkuun;).

      Poista

Kiitos sinulle kommentista!