Muutoksen tuulia


Mä oon aika kova siirtelemään huonekaluja paikasta toiseen. Nyt, olosuhteiden pakosta, se on ollut aika vähäistä. Mutta joskus on vain pakko :) Tiedättehän te. Jos mulla ei oo kaveria tähän hommaan, mä laitan huonekalun toiseen päähän maton ja menox.

Olen ehdottanut miehelle kierreportaita. Turvallisempi vaihtoehto olisi "perusportaat". Sillä mua vähän "pelottaa" josko hän kuitenkaan viikottain raahaisi mun kanssa parvekkeen kautta huonekaluja ylös ja alas. Tiiä sitte mikä olis parasta.

No, nyt kuitenkin täällä on jotain vähän siirrelty. Jään mutustelemaan pidänkö tämän järjestyksen vähän aikaa vai muutanko jo huomenna takas.




 
Huonekalujen siirtely johtaa yleensä siihen, että joka huoneessa vaihtuu jotain :) Tällä projektilla on nimittäin tapana kasvaa. Vaihtelu virkistää ja pienikin muutos tuo hyvän mielen pitkäksi aikaa.. niin pitkäksi aikaa että taas kyllästyy. Ja on vaihdettava uusi järjestys.
Mutta mikäs tämän mukavempaa, halpaa sisustamista!
 
Nauttikaa Sunnuntaista! Niin minä teen, siskon lapsia kylässä , mukava kun leikit menee yksiin.
Ja arvakkaas, mä oon löytänyt TAAS yhden ihanan lampun kirpparilta! Jei.
 
Ride 

2 kommenttia

  1. Meidän olohuone on sellainen, että sohvalle on tasan yksi hyvä paikka (mun mielestä), joten mööbelimarssit jää nojatuolien ja valaisimien siirtelyksi.

    Valaisin olisi kiva päästä näkemään.

    VastaaPoista
  2. Joskus tuntuu, ett oli parempi ku ei vois noita huonekaluja siirrellä. Olis yks ja ainut paikka. Mut hyvä näin!
    Valaisin on jo käytössä. Kuvaa myöhemmin.

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentista!